نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 دانشجوی دکتری مدیریت آموزش عالی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران.
2 دانشیار گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران
3 استادیار گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه علامه طباطبائی، تهران، ایران.
چکیده
تازه های تحقیق
اسماعیل نیا، ندا و حسین پور، علیرضا (1394). بینالمللیشدنآموزشعالیوارتقایکیفیتدانشگاهیدر آموزشمهندسی، کنگره بینالمللی مدیریت، اقتصاد و توسعه کسبوکار، ایران: تبریز.
خراسانی، اباصلت و زمانی منش، حامد (1391). راهبردهای مؤثر در بینالمللی شدن دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران، فصلنامه راهبردهای آموزش، 5(3)، 183-189.
خورسندی طاسکوه، علی (1395). آموزش عالی بینالمللی؛ استراتژیها و شرایط امکان. تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی.
رزقی شیر سوار، هادی و پیراینده، پانتهآ (1390). ارزیابی آموزش عالی در فرایند جهانیشدن، مطالعه راهبردهای جهانیشدن، 2(5)، 25-38.
شرقی، عبدالعلی (1383). ارتباطاتبینالمللیوتوسعهعلمی، دردایره المعارفآموزشعالی (جلد اول،186-189)، قورچیان، نادر قلی؛ آراسته، حمیدرضا؛ جعفری، پریوش. تهران: بنیاد دانشنامه بزرگ فارسی.
فاضلی، نعمت الهی (1384). کدام معیار؟ بررسیای انسانشناختی در زمینه تولید علم و چالشهای علوم انسانی در ایران، علوم اجتماعی (دانشگاه علامه طباطبائی)، 30، 1– 44.
فتحی واجارگاه، کوروش؛ زارع، عذرا و یمنی، محمد (1388). بررسی موانع بینالمللی برنامههای درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیئتعلمی (مورد دانشگاه شهید بهشتی)، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی، 54، 63-82.
کلیدواژهها