نویسنده = %D9%85%D9%82%D8%B5%D9%88%D8%AF %D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86 %D8%AE%D9%86%D8%AF%D9%82%DB%8C
چرخش از "نظریه‌پردازی" به "نظریه‌پردازی همادین در برنامه درسی": رویکردی عصب‌پدیدارشناختی

دوره 11، شماره 22، اسفند 1399، صفحه 7-47

علیرضا هوشمند؛ بختیار شعبانی ورکی؛ مقصود امین خندقی؛ علی مقیمی


"برنامه درسی فرارشته‌ای" مبتنی بر تحلیل لایه ای علّی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش

دوره 8، شماره 16، بهمن 1396، صفحه 7-34

بختیار شعبانی ورکی؛ امین بابادی؛ مقصود امین خندقی؛ مرتضی کرمی


هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی

دوره 5، شماره 10، اسفند 1393، صفحه 114-152

نرگس آهنچیان؛ بختیار شعبانی ورکی؛ محمود مهر محمدی؛ مقصود امین خندقی