نویسنده = %D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87 %D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF%D8%A8%DB%8C%DA%AF%DB%8C
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران

دوره 13، شماره 25، شهریور 1401، صفحه 145-177

سیده فاطمه حسینی؛ مجید علی عسگری؛ عباس قلتاش؛ فاطمه احمدبیگی


اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

دوره 9، شماره 17، مرداد 1397، صفحه 167-181

فاطمه احمدبیگی؛ قدسی احقر؛ محسن ایمانی نائینی