نویسنده = فاطمه احمدبیگی
ارائه ی چارچوبی برای صلاحیت حرفه ای معلمان و دلالت های آن جهت بازطراحی برنامه درسی تربیت معلم بر اساس سنتزپژوهی

دوره 14، شماره 28، اسفند 1402، صفحه 33-77

10.22034/hecs.2024.446888.1911

زهره عیوض پور؛ جواد حاتمی؛ مجید علی عسگری؛ زهرا صباغیان؛ فاطمه احمدبیگی


طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران

دوره 13، شماره 25، شهریور 1401، صفحه 145-177

سیده فاطمه حسینی؛ مجید علی عسگری؛ عباس قلتاش؛ فاطمه احمدبیگی


اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر یادگیری مشارکتی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال

دوره 9، شماره 17، مرداد 1397، صفحه 167-181

فاطمه احمدبیگی؛ قدسی احقر؛ محسن ایمانی نائینی