کلیدواژه‌ها = آموزش عالی
ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه درسی پایدار در نظام آموزش عالی ایران

دوره 9، شماره 18، اسفند 1397، صفحه 95-134

مهدی محمدی؛ راضیه شیرین حصار؛ رحمت اله مرزوقی؛ جعفر ترک زاده؛ قاسم سلیمی


گسست آموزشی: فاصله برنامه درسی قصد شده وکسب شده در نظام آموزش عالی ایران

دوره 9، شماره 17، مرداد 1397، صفحه 93-114

مبینا غربا؛ اکرم دهباشی؛ حمید رحیمی


تاملی پیرامون مفهوم برنامه درسی دانشجو (معرفی و بسط مفاهیم مرتبط)

دوره 8، شماره 15، شهریور 1396، صفحه 91-112

محمد جوادی پور؛ رضوان حکیم زاده؛ فاطمه ابدی


تحلیلی بر مطالعات انجام شده در زمینه بهره‌گیری از روش منتورینگ برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها

دوره 7، شماره 14، اسفند 1395، صفحه 77-102

سمیه دانشمندی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ اباصلت خراسانی؛ بهروز قلیچ‌لی


طراحی اهداف مبتنی بر توسعه سرمایه اجتماعی در برنامه درسی آموزش عالی ایران

دوره 6، شماره 11، تیر 1394، صفحه 7-26

فروزان تنکابنی؛ علیرضا یوسفی؛ نرگس کشتی آرای


پیش بینی باورهای خودکارآمدی دانشجویان علوم انسانی از طریق کیفیت تدریس اساتید

دوره 6، شماره 11، تیر 1394، صفحه 47-70

صمد ایزدی؛ سید کاظم علوی لنگرودی؛ حمیده پاک مهر؛ مجتبی تجری