@article { author = {}, title = {}, journal = {Journal of higher education curriculum studies}, volume = {5}, number = {10}, pages = {1-6}, year = {2015}, publisher = {Iranian Curriculum Studies Association}, issn = {2538-2241}, eissn = {}, doi = {}, abstract = {}, keywords = {}, title_fa = {شناسنامه}, abstract_fa = {شناسایی یک چهارچوب مطالعاتی برای فرهنگ رشته‌ای در برنامه‌های درسی آموزش عالی/ دکتر عظیمه سادات خاکباز ....................................................................................................32-7 بررسی میزان تأثیر مؤلفه‌های اخلاقی در تدریس اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد/ دکتر محبوبه عارفی، اعظم شریفی............................................................44-33 آموزش شایستگی‌های کانونی در برنامه درسی به‌عنوان رویکرد جدید برای ایحاد ارتباط در مطالعات میان‌رشته‌ای/ دکتر ابراهیم صالحی عمران................................................62-45 گستره‌ی ارزش‌های کاری سکویی برای آموزشگری در محیط آموزش عالی/ دکتر زهره عباباف......................................84-63 میزان توجه به ابعاد مختلف یادگیری واژه در کتاب‌های درسی دانشگاهی زبان انگلیسی تخصصی انتشارات پیام نور و تأثیر آن در کیفیت نظام آموزشی/ دکتر رضا رضوانی و سمیه نوروزی ...................................................................................96-85 بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌ها/ یونس طاطاری، دکتر بهروز مهرام،حسین کارشکی ..............................................................................................113-97 هیوریستیک‌ها و کارپوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی/ دکتر نرگس آهنچیان، دکتر بختیار شعبانی ورکی، دکتر محمود مهر محمدی، دکتر مقصود امین خندقی ........................153-114}, keywords_fa = {}, url = {https://www.icsajournal.ir/article_11810.html}, eprint = {https://www.icsajournal.ir/article_11810_381a3724fd5f4836c21b9e5764defb19.pdf} }