اشتراوس، آ و کوربین، ج .(1385). اصول روش تحقیق کیفی: نظریۀ مبنایی؛ رویهها و شیوهها، ترجمه بیوک محمدی، تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
خسروی، م.(1397). عوامل موثر بر پذیرش نوآوریهای برنامه درسی در نظام آموزش عالی، ویژهنامه آموزش پزشکی، ۲۵، ۷۵-۶۸.
سعادت طلب، آ.(1397). ارزیابی رویکرد مدیران دانشگاهی به تغییر برنامههای درسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی(مطالعه کیفی)، فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی ۸(23)، ۲۲۲-۲۰۱.
فتحی واجارگاه، ک.(1386). عوامل موثر بر تغییر برنامه درسی علوم سیاسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران، همایش انجمن علوم سیاسی و روابط بین الملل ایران، دانشگاه تهران.
فتحی واجارگاه، ک، موسی پور، ن و یادگارزاده، غ.(۱۳۹۲). برنامه ریزی درسی آموزش عالی: مقدمهای بر مفاهیم، دیدگاهها و الگوها، چاپ اول، تهران: موسسه کتاب مهربان نشر.
نوروز زاده، ر و فتحی واجارگاه، ک.(1387). درآمدی بر برنامهریزی درسی دانشگاهی، موسسه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی، تهران.