بیرمیپور، علی(1394). بررسی عوامل موثر در اجرای تغییر برنامههای درسی موسسات آموزش عالی، دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی، تهران-1394.
حسینی، میرقاسم؛ نصر، احمدرضا(1391). اعتبارسنجی آموزشعالی در هزاره سوم با محوریت برنامه درسی، نامه آموزش-عالی، دوره جدید، 5(17)، (13-48).
خاکباز، عظیمه السادات؛ مهرمحمدی، محمد؛ موسیپور، نعمتاله(1389). بررسی برنامه درسی میان رشتهای در آموزش-عالی از منظر چگونگی تغییر آن در سطوح مختلف برنامه درسی( مورد مطالعه: برنامه درسی کارشناسی ارشد رشته آموزش ریاضی)، دو فصلنامه مطالعات برنامهدرسی آموزشعالی، 1(2)، (56-27).
زینالدینی میمند، زهرا؛ نادری، عزتاله؛ شریعتمداری، علی؛ سیف نراقی، مریم(1389). ارائه الگوی راهنمای تدوین برنامه درسی بر اساس بررسی میزان آگاهی اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان از محورهای اساسی برنامه ریزی درسی، فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدگرمسار، 4(4)، (99-128).
سراجی، فرهاد؛ معروفی، یحیی؛ رزاقی طاهره(1393). شناسایی چالشهای ارزشیابی از آموختههای دانشجویان در نظام آموزش عالی ایران، فصلنامه مطالعات اندازهگیری و ارزشیابی آموزشی، 4(5)، (33-54).
فتحی واجارگاه، کورش؛ جمالی تازهکند، محمد؛ زمانیمنش، حامد؛ یوزباشی، علیرضا(1390). موانع تغییر برنامههای درسی دانشگاهی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی و علوم پزشکی شهید بهشتی، مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 11(7)، (767-778).
محسن پور کبریا، حسین؛ فتحی واجارگاه، کورش، عارفی، محبوبه؛ خراسانی، اباصلت(1396). شناسایی راهبردهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و موسسات آموزش عالی ایران، دوفصلنامه مطالعات برنامهدرسی آموزشعالی، 8(16)، 35-58.
محسن پور کبریا، حسین؛ فتحی واجارگاه، کورش، عارفی، محبوبه؛ خراسانی، اباصلت(1396). ارائه الگویی برای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی آموزش عالی ایران با رویکرد مبتنی بر داده بنیاد، فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزشعالی، 3(33)، 71-98.
محسن پور کبریا، حسین؛ فتحی واجارگاه، کورش، عارفی، محبوبه؛ خراسانی، اباصلت(1396). تبیین پیامدهای ارتقای فرهنگ برنامهریزی درسی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی ایران، مجله پژوهش در برنامهدرسی، 2(28)، 52-66.
مظلوم، سیدرضا؛ قربانزاده، مریم؛ ریحانی، طیبه؛ یاوری، مهری؛ بسکابادی، حسن(1395). تدوین استانداردهای آموزشی پایه برای ارزشیابی و اعتبارسنجی برنامهدرسی دوره کارشناسیارشد رشته پرستاری مراقبت ویژه نوزادان: گزارش یک مطالعه دلفی، مجله گامهای توسعه در آموزش پزشکی، مجله مرکزمطالعات و توسعه آموزش پزشکی، 13(1)، (19 – 10).
مومنی مهموئی، حسین(1390). آسیبشناسی ارزشیابی برنامهدرسی در آموزشعالی، فصلنامه راهبردهای آموزش، 4(2)، (95-100).