آمار پذیرفته شدگان، دانشجویان و دانشآموختگان. دسترسی در 10/10/1395 از وبگاه http://irphe.ac.ir/find.php?item=1.479.84.fa&slct_pg_id=479&sid=1&slc_lang=fa
احمدی، فضلاله، نصیریانی، خدیجه، اباذری، و پروانه. (1387). تکنیک دلفی: ابزاری در تحقیق. مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 8(1)، 175–185.
بارانی، ش.، و علی بیگی، ا. (1389). واکاوی ادراک و انتظارات دانشجویان کشاورزی از اشتغالپذیری رشتههای کشاورزی در دانشکدههای کشاورزی غرب کشور. تحقیقات اقتصاد و توسعه کشاورزی ایران، 42(3)، 389–401.
شارع پور، م.، فاضلی، م.، و صالحی، ص. (1387). بررسی شاخص های کیفیت در آموزش عالی بر مبنای تحلیل شایستگی های کانونی، 1(1)، 30–55.
صالحی عمران، ا.، و یغموری، س. (1389). بررسی مهارتهای اشتغالزای کار با توجه به اقتصاد جهانی در برنامههای درسی آموزش عالی. مطالعات برنامه درسی، 16، 165–188.
قائدی, م., و گلشنی, ع. (2016). روش تحلیل محتوا ، از کمی گرایی تا کیفی گرایی. فصلنامه علمی - پژوهشی روشها و مدلهای روانشناختی, 7(23), 57–
مجتهدزاده، و.، علوی طبری، س. ح.، و مرادی پر، ف. (1389). دانش و محارتهای مورد نیاز برای دانشآموختگان مقطع کارشناسی حسابداری: دیدگاه استادان دانشگاه، شاغلان در حرفه و دانشجویان حسابداری(بررسی موردی: استان آذربایجان غربی). دانش حسابداری، 1(1)، 73–87.