نمایه نویسندگان

آ

  • آیتی، محسن تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]

ا

  • اسماعیلی، رضا تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
  • اظهری، محبوبه تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • اقدام پور، رضا تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]
  • اکبری بورنگ، محمد تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
  • امام جمعه، محمدرضا تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • ایران نژاد، منصوره واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]

ب

  • باوفا، داود واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]

پ

  • پاینار، ویلیام تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • پوشنه، کامبیز ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]

ت

  • تسلیمی، محمدسعید طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]

ج

  • جهانگیری، مهدی تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
  • جوادی پور، محمد واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]

ح

  • حاجی تبار فیروزجایی، محسن ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]
  • حاجی زاد، محمد واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
  • حسینی خواه، علی مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • حکیمزاده، رضوان طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • حلاج دهقانی، عادل ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]

خ

  • خسروی، رحمت اله تأثیر آموزش مهارت های اجتماعی بر خودکارآمدی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 65-87]
  • خسروی، علی اکبر ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]
  • خورسندی طاسکوه، علی طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]

د

  • درویشان، علی طراحی مدل مهارت‌های اشتغال پذیری دانش‌آموختگان آموزش عالی کشور نمونه موردی: بنگاه‌های کوچک و متوسط استان تهران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 7-39]
  • دهقانی، مرضیه واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]

ر

  • رنجبر، حمید رضا ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]

ز

  • زال، محمد حسن ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]

ش

  • شاه جوان، محبوبه نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]

ص

  • صفائی موحد، سعید واکاوی انسانشناسانه مفهوم تدریس موءثر از منظر فرهنگ رشته‌ای [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 41-55]
  • صفرنواده، مریم تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]

ع

  • عابدی، احمد بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • عابدینی بلترک، میمنت ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • عارفی، محبوبه طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
  • عباباف، زهره چشم اندازهای پداگوژی، افق های الهام بخش در برنامه درسی آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 171-193]
  • عباباف، زهره تاملی بر فهم برنامه درسی و پداگوژی از نگاه مدرسان : مطالعه موردی دپارتمان برنامه درسی و پداگوژی دانشگاه بریتیش کلمبیا [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 57-84]
  • عباسی، عفت مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • عزیزی، رامین کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
  • عصاره، علیرضا تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • عطاران، محمد مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • علی عسگری، مجید واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش ارائه الگوی مطلوب جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 7-39]

ک

  • کاوسی، طهماسب مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه‌های اجتماعی مجازی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 85-107]
  • کشتی ارای، نرگس تجارب زیسته دانشجویان از مسئولیت پذیری اجتماعی در دانشگاه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 237-264]

ل

  • لیاقتدار، محمد جواد بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]

م

  • محمدزاده، سمیه بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • محمدشفیعی، عبدالسعید تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • محمدکاظمی، رضا واکاوی شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته علوم تربیتی: یک مطالعه سنتزپژوهی [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 187-206]
  • محمدی، مهدی ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • محمدی، مهدی کاوش تجربه کمال گرایانه دانشجویان دکتری از برنامه های درسی آموخته شده دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شیراز: یک مطالعه پدیدارشناسانه [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 265-287]
  • محمودی بورنگ، محمد تبیین عناصر برنامه درسی جهان وطنی در آموزش [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 139-159]
  • معتمدی، اعظم طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]
  • معین زاده، احمد بررسی چالشهای درس زبان تخصصی رشته‌های علوم تربیتی و راهکارهای بهبود آن [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 109-137]
  • منصوری، سیروس ساخت و اعتباریابی مقیاس برنامه‌درسی سازنده‌گرا در آموزش عالی [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 123-148]
  • مهدیزاده تهرانی، آیدین تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • مهرمحمدی، محمود تبیین دیدگاه صاحب نظران دربارۀ عناصر برنامه‌درسی آموزش هنر برای ارائه الگوی برنامه‌درسی تربیت معلم هنر (آموزش عالی) [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 89-121]
  • موسی پور، نعمت الله تجربۀ زیسته دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از برنامه جدید کارورزی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 149-169]
  • موسی پور، نعمت الله واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]
  • مومنی مهموئی، حسین نوع شناسی ذهنیت اساتید از الزامات برنامه درسی مبتنی بر پیامد در آموزش عالی (کاربرد روش کیو) [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 207-236]
  • میرعرب رضی، رضا ارزیابی کیفیت برنامه درسی دوره کارشناسی ارشد گردشگری گرایش برنامه‏ریزی توسعه از دیدگاه ذی‏نفعان [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 161-185]

ن

  • نیکنام، زهرا واکاوی نیازهای آغازخدمت نومعلمان آموزش ابتدایی: چالش های ناهمساز [دوره 10، شماره 20، 1398، صفحه 289-308]

ی

  • یمنی، محمد طراحی الگوی اصلاح ساختار رویکرد میان‌رشته‌ای در حوزه علوم پایه در دانشگاهها با تاکید بر پایداری توسعه ملی:یک مطالعه داده بنیاد [دوره 10، شماره 19، 1398، صفحه 41-64]