اسدیان، سیروس. (1395). پدیدارشناسی بعد عاطفی: عنصر مغفول برنامه درسی رشته پرستاری. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9 (3)، 163-175.
بیان فر، فاطمه؛ ملکی، حسن؛ سیف، علیاکبر و دلاور، علی. (۱۳۸۸). تبیین اثر برنامه درسی پنهان مدارس بر بازدههای عاطفی یادگیری در دانشآموزان دوره راهنمایی بهمنظور ارائه مدل. فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 4 (15)، 57-85.
پارسا، عبداله و ساکتی، پرویز. (1386). رویکردهای یادگیری، نتایج یادگیری و ادراکات دانشجویان از برنامه درسی اجراشده و دوره تحصیلی. علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز، 3 (52)، 1-23.
تقی پور ظهیر، علی. (۱۳۹8). مقدمهای بر برنامهریزی آموزشی و درسی. تهران: آگاه.
خاناحمدی، راضیه. (1387). مقایسه و بررسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب برنامه درسی هنر در دوره ابتدایی مدارس دخترانه شهر خوی از دیدگاه معلمان و والدین در سال تحصیلی 87-86. پایاننامه کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی گرایش برنامهریزی درسی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تبریز.
خلیلی شورینی، سیاوش. (1393). روشهای تحقیق در علوم انسانی. تهران: نشر یادواره کتاب.
رستگار، طاهره. (1393). ارزشیابی: آیا ارزشیابی نقطه پایان است؟! رشد معلم، 283، 20-18.
سیف، علیاکبر. (1381). روشهای اندازهگیری و ارزشیابی تحصیلی. تهران: انتشارات سمت.
سیف، علیاکبر. (۱۳۹8). روشهای یادگیری و مطالعه. تهران: نشر دوران.
شمشیری، بابک و فریدونی، زهرا. (1393). مفهوم خود از دیدگاه روانشناسی انسانگرا و عرفان اسلامی با تاکید بر روش تطبیقی. فصلنامه علمی - پژوهشی روشها و مدلهای روانشناختی، 4 (16)، 65-84.
صفری، مجید و ناصح، آرمان. (۱۳۹۴). پژوهشی درباره میزان و چگونگی شناخت دانشجویان درباره به رشته. نشریه الکترونیکی شناسه، 2 (1)، 25-35.
طاهری، ژاله؛ دلاور، علی و قدمپور، عزتاله. (۱۳۸۹). عوامل مؤثر در الگوی مناسب باورهای انگیزشی دانشآموزان دبیرستانی. اصول بهداشت روانی، 48 (12)، 62-76.
عجم، علیاکبر و سعیدی رضوانی، محمود. (۱۳۹۲). چالش در اهداف تربیت دینی (شناخت، عاطفه و عملکرد). پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت اسلامی، 1 (17)، 49-70.
علی آبادی، خدیجه. (1398). مقدمات تکنولوژی آموزشی. تهران: انتشارات پیام نور.
فتحی واجارگاه، کوروش. (۱۳۹۵). برنامه درسی بهسوی هویتهای جدید (شرحی بر نظریات معاصر برنامه درسی). تهران: انتشارات آییژ.
فتحی واجارگاه، کوروش. (1395). کتاب اصول و مفاهیم اساسی برنامهریزی درسی. تهران: علم استادان.
فتحی واجارگاه، کوروش؛ کشتیآرای، نرگس؛ فروغی، احمدعلی و زیمیتات، کرایگ. (۱۳۸۸). طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی تجربهشده در آموزش عالی بر پایه رویکرد پدیدارشناسی. فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 4(1)، 17-29.
کیایی جمالی، سید مهدی؛ فتحی واجارگاه، کوروش؛ موسی پور، نعمت الله و خراسانی، اباصلت. (1397). سیر تحول برنامههای درسی در نظام آموزش عالی ایران. اندیشههای نوین تربیتی، 14 (2)، 42-76.
ملکی، حسن. (۱۳۹۵). برنامهریزی درسی (راهنمای عمل). مشهد: موسسه فرهنگی مدرسه برهان.
مهرمحمدی، محمود و همکاران. (۱۳۹7). برنامه درسی (نظرگاهها، رویکردها و چشماندازها). تهران: انتشارات سمت.
مؤمنی، حسین؛ کرمی، مرتضی و تیموری، سعید. (۱۳۹۰). برنامه درسی تجویزشده دانشجویان کارشناسی ناپیوسته. فصلنامه روانشناسی پرورشی، 2 (1)، 50-65.
نوحی، سیما؛ حسینی، سیدمرتضی؛ رخساریزاده، حمید؛ صبوری، امین و علیشیری، غلامحسین. (۱۳۹۱). بررسی انگیزه پیشرفت و رابطه آن با موفقیت تحصیلی در دانشجویان رشتههای پزشکی، پرستاری و خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی بقیه آ. (عج). مجله طب نظامی، 14 (3)، 29-34.
یاریقلی، بهبود؛ شعوری میلانی، زهرا و همایونی بخشایش، نسرین. (1396). تجربیات دانشجویان خوابگاهی از شب امتحان: یک بررسی پدیدارشناسی. اندیشههای نوین تربیتی، 13 (2)، 72-95.
یمنی دوزی سرخابی، محمد و بهادری حصاری، مریم. (1382). مقایسه برخی عوامل مؤثر بر کیفیت آموزش دورههای کارشناسی ارشد در دانشگاههای شهید بهشتی و صنعتی شریف. انتشارات: دانشگاه تهران.
Ambady, N. Gray, H. M. (2002). On being sad and mistaken: mood effects on accuracy of thin – slice Judgments. Journal of Personality and Social Psychology, 83(4), 947-961
Aronson, L. Niehaus, B. Hill-Sakurai, L. Lai, C. & O'Sullivan, PS. (2012). A comparison of two methods of teaching reflective ability in Year 3 medical students. Medical Education (Vol. 46, No. 8, pp. 807-814).
Aykut, A. (2006). Gunnumuzde gorsel sanatlar egitiminde kullaninan yontemner. Erciyes Universitesi Sosyal Bilimler Enstitusu Dergisi, Vo. 21, No. 2, PP. 33-42.
Basavanthapa, B.T. (2003). Nursing Education. 1th ed. New Delhi: Jaypee Brothers medical publishers.
Bohlin R. M. (1998). The Affective Domain: A Model of Learner-Instruction Interactions // Proceedings of Selected Research and Development Presentations at the National Convention of the Association for Educational Communications and technology, Pp. 38–44.
Bush, M. A. Rushton, S. Conklin, J. L. & Oermann, M. H. (2018). Considerations for developing a student evaluation of teaching form. Teaching and Learning in Nursing, 13(2), 125-128.
Clark, M. S. & Fiske, S. T. (2005). Affect and cognition. Hillsdale, NJ: Erlbaum.
Clayson, D. E. (2018). Student evaluation of teaching and matters of reliability. Assessment & Evaluation in Higher Education, 43(4), 666-681.
Clifford, V. & Montgomery, C. (2015). Transformative learning through internationalization of the curriculum in higher education. Journal of Transformative Education, 13(1), 46-64.
Downing, D. (2003). Saving a place for arts? A Survey of the arts in primary schools, Education Journal, Issue 72.
Fitzgerald, H. E. Bruns, K. Sonka, S. T. Furco, A. & Swanson, L. (2016). The centrality of engagement in higher education. Journal of Higher Education outreach and engagement, 20(1), 223-244.
Flyvbjerg, B. (2001) Making Social Science Matter. United Kingdom; Cambridge University Press.
Kent, B. C. (2003). Pleasures of the brain. Brain and Cognition. 52 (1), 106-128.
Krathwohl D. R. Bloom B. S. Masia B. B. (1964). Taxonomy of educational objectives: Handbook II: Affective domain. New York: David McKay Co, p 196.
Kummitha, R. K. R. & Majumdar, S. (2015). Dynamic curriculum development on social entrepreneurship–A case study of TISS. The International Journal of Management Education, 13(3), 260-267.
Liebenberg, L. Theron, L. Sanders, J. Munford, R. Van Rensburg, A. Rothmann, S. & Ungar, M. (2016). Bolstering resilience through teacher-student interaction: Lessons for school psychologists. School Psychology International, 37(2), 140-154.
Maguire, R. Egan, A. Hyland, P. & Maguire, P. (2017). Engaging students emotionally: The role of emotional intelligence in predicting cognitive and affective engagement in higher education. Higher Education Research & Development, 36(2), 343-357.
Ng, T. M. P. (2019). The transformation of Chinese traditional education: Selected papers by Tao Xingzhi on education:163-165
Nicolosi, F. Rossini, Z. Zaed, I. Kolias, A. G. Fornari, M. & Servadei, F. (2018). Neurosurgical digital teaching in low-middle income countries: beyond the frontiers of traditional education. Neurosurgical focus, 45(4), E17.
Norcross, J. C. Hailstorks, R. Aiken, L. S. Pfund, R. A. Stamm, K. E. & Christidis, P. (2016). Undergraduate study in psychology: Curriculum and assessment. American Psychologist, 71(2), 89.
Norwich, B. (2018). Has ‘special educational needs’ outlived its usefulness? In Special education in Britain after Warnock (pp. 43-58). Routledge.
O’Byrne, D. Dripps, W. & Nicholas, K. A. (2015). Teaching and learning sustainability: An assessment of the curriculum content and structure of sustainability degree programs in higher education. Sustainability Science, 10(1), 43-59.
Owen, D. Millican, J. Dallasheh, W. & Zubeidat, I. (2018). ‘Us’ and ‘them’: The role of higher education within conflict societies. In Developing Transformative Spaces in Higher Education, 58-73.
Pekrun, R. (2016). Using self-report to assess emotions in education. In Methodological advances in research on emotion and education (pp. 43-54). Springer, Cham.
Pennings, H. J. Brekelmans, M. Sadler, P. Claessens, L. C. van der Want, A. C. & van Tartwijk, J. (2018). Interpersonal adaptation in teacher-student interaction. Learning and Instruction, 55, 41-57.
Pretsch, J. Ehrhardt, N. Engl, L. Risch, B. Roth, J. Schumacher, S. & Schmitt, M. (2016). Injustice in school and students’ emotions, well-being, and behavior: A longitudinal study. Social Justice Research, 29(1), 119-138.
Ren, J. M. (2009). ‘Sanwei mubiao’ jige you zhengyi de wenti tantao [Investigation of the arguments on ‘three-dimensional’ objectives]. Elementary and Secondary School Teachers Training, 1, 37 – 39.
Rimm-Kaufman, S. E. Baroody, A. E. Larsen, R. A. Curby, T. W. & Abry, T. (2015). To what extent do teacher–student interaction quality and student gender contribute to fifth graders’ engagement in mathematics learning? Journal of Educational Psychology, 107(1), 170.
Ruetti, E. Segretin, M. S. Ramírez, V. A. & Lipina, S. J. (2019). Role of emotional appraisal in episodic memory in a sample of Argentinean preschoolers. Frontiers in Psychology, 10, 25-56.
Sakari A. (2000). Hidden curriculum in higher education: Something to fear or comply to. University of Turko, 1-20.
Savickiene, Izabela. (2010). conception oF learning outcomes in The Bloom’s TaXonomy affective Domain. The quality of higher education.
Shin, K.R. Kim, M.Y. Kim, Y.H. (2003). Study on lived experience of aging. Journal Nursing & Health, (Vol. 5, No. 4, pp. 245-252).
Wettewa, V. (2016). Postcolonial emotionalism in shaping education: An analysis of international school choice in Sri Lanka. International Education Journal: Comparative Perspectives, 15(1), 66-83.
Yaghoubi, M. Saghaian Nejad, S. Gorji, H. A. Norozi, M., Rezaie, F. (2009). Organizational justice, job satisfaction and organizational commitment in the hospital staffs; Medical University of Isfahan. Journal of Health Administration,12, 31- 25.
Zajonc, R. B. (1980). Feeling and thinking: Preferences need no inferences. American Psychological Association, 35, 151– 175.