امینی، محمد؛ رحیمی، حمید و خدابخشی، حمیدرضا. (1397). ارزیابی مقایسهای کیفیت عناصر برنامه درسی در رشته علوم تربیتی. راهبردهای توسعه در آموزش پزشکی، 5 (2)، 12 – 1.
امینی، محمد؛ مهدیزاده، مریم؛ ماشاء الهی، زهرا و علیزاده، مرضیه. (1388). بازشناسی نقش مؤلفههای برنامه درسی پنهان در آموزش عالی. ارائه شده در نهمین همایش سالانه انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، دانشگاه تبریز.
داناییفرد، حسن؛ الوانی، سیدمهدی و آذر، عادل. (1398). روششناسی پژوهش کیفی در مدیریت: رویکردی جامع. تهران: انتشارات اشراقی.
علیبیگی، امیرحسین؛ بارانی، شهرزاد و کرمیدهکردی، مهدی. (1398). طراحی و تدوین الگوی جامع ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید: مطالعه موردی دانشگاه رازی. فصلنامه پژوهش در برنامهریزی درسی، 63 (4)، 21 – 34.
قنبری، سیروس و سلطانزاده، وحید. (1397). ارتقاء کیفیت تدریس در پرتو ارزشیابی از اساتید؛ تأملی بر دیدگاه دانشجویان. تدریسپژوهی، 6 (2)، 15 – 31.
ملکی، حسن و محمدیمهر، مژگان. (1388). فرایند ارزشیابی برنامههای درسی. مجله دانشکده پیراپزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 4 (2)، 30 – 36.
مومنیمهمویی، حسین. (1390). آسیبشناسی ارزشیابی برنامه درسی در آموزش عالی. فصلنامه راهبردهای آموزش، 4 (2)، 100 – 95.
نصر، احمدرضا؛ سولومونیدز، این و کامرون، الیسون. (1392). علل و چگونگی تدوین درس جدید و موانع آن در دانشگاههای استرالیا. پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی، 29 (2)، 18 – 42.