خواجه شاهکویی، علیرضا و صحنه، بهمن. (1387). نقش آموزش عالی در توسعه اقتصادی. نامه آموزش عالی، 1(3)، 125- 138.
دانش، فرشید و نعمت اللهی، زهرا. (1399). خوشه بندی مفاهیم و رویدادهای نوپدید سازماندهی دانش. کتابداری و اطلاع رسانی، 23(2)، 85-53.
رجبزاده، سمیه؛ اکرامی، محمود؛ سهیلی، فرامرز؛ ملکی، حمید. (1398). ساختار فکری حوزه مطالعات آموزش از دور بر اساس تحلیل هم استنادی. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی، 6(4)، 107-121.
سهیلی، عزیز. (1397). ترسیم ساختار علمی حوزه کتابخانههای دیجیتال در پایگاه وبآوساینس با استفاده از روش همواژگانی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه قم.
سهیلی، فرامرز؛ خاصه، علیاکبر؛ کرانیان، پریوش. (1398). روند موضوعی مفاهیم حوزه علم اطلاعات و دانششناسی ایران بر اساس تحلیل هم رخدادی واژگان. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 29(2)، 171-190.
سهیلی، فرامرز؛ شعبانی، علی؛ خاصه، علیاکبر. (1395). ساختار فکری دانش در حوزه رفتار اطلاعاتی: مطالعه همواژگانی. تعامل انسان و اطلاعات، 2(4)، 21-36.
صدیقی، مهری (1393). بررسی کاربرد روش تحلیل هم رخدادی واژگان در ترسیم ساختار حوزههای علمی (مطالعه موردی: حوزه اطلاعسنجی). پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 30(2)، 373-396.
فضلعلی زاده، رضا؛ آقازاده، احمد و احقر، قدسی. (1391). بررسی تطبیقی و تحلیلی نظام آموزش عالی از راه دور در کشورهای انگلستان، هند و ایران.پژوهش در برنامهریزی درسی، 9(5)، 48-28.
فلاح اسطلح جانی، بنفشه. (1398). تحلیل یک دهه فعالیت فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات از آینه علمسنجی 1388-1397. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تنکابن استان مازندران.
گرایی، احسان؛ حیدری، غلامرضا؛ کوکبی، مرتضی. (1397). رویکردی کتابشناختی به مسائل و موضوعات اساسی آموزش علم اطلاعات و دانششناسی ایران. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 24(1)، 51-80.