بازرگان، عباس، (1396). مقدمهای بر روش تحقیق کیفی و آمیخته:رویکردهای متداول در علوم رفتاری، تهران، نشر دیدار.
بهادری، آنتا (1398). تحلیل مضمون عهدنامۀ امیرالمؤمنین علی)ع( با مالک اشتر، فصلنامه پژوهشنامه نهجالبلاغه،7(82)،77-57.
حسینقلیزاده، رضوان؛ آهنچیان، محمدرضا؛ کوهساری، معصومه، و نوفرستی، علی (1396). تجربةبازنگری رشته برنامةدرسی رشته مدیریت آموزشی در دانشگاه فردوسی مشهد، نامه آموزش عالی،10(40)، 124-97.
خواستار، حمزه (1388). ارائه روشی برای محاسبه پایایی مرحله کدگذاری در مصاحبههای پژوهشی، فصلنامه روششناسی علوم انسانی، 15، (58) ،174-161.
دانشگاه اصفهان (بیتا). جدول تلفیقی دروس کارشناسی ارشد رشتهی مدیریت آموزشی، بازیابیشده در 20/1/1400 از،
دانشگاه خوارزمی، دانشکده مدیریت(1394) برنامه راهبردی،(28-1). بازبینی شده در تاریخ 19/9/1399از
دانشگاه شهید بهشتی (1390). برنامهیدرسی دورهی کارشناسی ارشد رشتهیمدیریریت آموزشی ، بازیابیشده در 22/1/1400 از،
http:/webold.archive.org/web/20201110214455/https://sbu.ac.ir/Cols/FEP/Documents.pdf
دانشگاه علامه طباطبایی (1392). برنامهیدرسی دورهی کارشناسی ارشد رشتهیمدیریریت آموزشی ، بازیابیشده در 26/1/1400 از،
دانشگاه فردوسی (1395). برنامهیدرسی دورهی کارشناسی ارشد رشتهیمدیریریت آموزشی ، بازیابیشده در 23/1/1400 از،
رحمانیکرچگانی، محمد، و بهرنگی، محمدرضا (1388). بررسی ساخت و محتوای برنامة درس « اصول مدیریت آموزشی » دورۀ کارشناسی ارشد رشتۀ مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان،
نامه آموزش عالی،
2 (7)، 58-41.
ریاست جمهوری انقلاب اسلامی، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت آموزش و پرورش ، شورای عالی آموزش و پرورش (1390).
سند تحول بنیادین آموزش و پرورش،(64-1). بازیابی شده در8/3/1399 از،
https://sccr.ir/Files/6609.pdf
طالبی، سعید، مظلومیان، سعید و صیف، محمد حسن (1392). اصول برنامهریزی درسی. تهران: انتشارات دانشگاه پیام نور.
طیبیان ، شیوا، وکریمیان، حبیب الله (1397). بررسی و مقایسه میزان تأثیر عوامل خانوادگی و اجتماعی مؤثر بر افت تحصیلی دانشآموزان (مطالعه موردی دانشآموزان دختر مقطع اول و دوم و سوم متوسطه)،
فصلنامه پژوهش اجتماعی،10 (40)، 89-64.
عابدیجعفری، حسن، تسلیمی، محمدسعید، فقیهی، ابوالحسن، و شیخزاده، محمد(1390). تحلیل مضمون و شبکه مضامین :روشی ساده و کارآمد برای تبیین الگوهای موجود در دادههای کیفی، دوفصلنامه اندیشه مدیریت راهبردی،5 ، (2) ، 198-151.
عالی، مرضیه، و حسینقلیزاده، رضوان(1388). نقد وارزیابی برنامةدرسی رشته علوم تربیتی، گرایش مدیریت و برنامهریزی آموزشی، نامه آموزش عالی، 2 (8 )، 51-35.
عباسزاده، محمد(1391). تاملی بر اعتبار و پایایی در تحقیقات کیفی جامعه شناسی، جامعه شناسی کاربردی، 23 (1)،ص34-19.
علاقهبند، علی (1384). مقدمات مدیریت آموزشی. تهران: نشر روان.
فتحی و اجارگاه، کورش(1388 ). اصول و مفاهیم برنامهریزی درسی، تهران: بال.
قبادیان ، برات (1397،6تیر). ما در آموزش عالی نیروی خوب برای ماموریتهای خاص تربیت نکردیم.ص1.
https://wwwmehrnews.com/news/43589536.
مرادیپردنجانی، حجتالله، دیناشی، سیامک ، ابدالی، فروتن، و صفی خانی، غلامرضا (1393، 3-2بهمن). مدیریت مدرسهمحور، چالشها و مشکلات پیشرو در ایران، نخستین همایش ملی الکترونیکی رویکردهای کاربردی و پژوهشی در علوم انسانی و مدیریت، (مقاله 209 ). باز یابی شده در تاریخ 12/5/1399 از:
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری(1372). برنامهیدرسی دورهی کارشناسی ارشد رشتهیمدیریریت آموزشی،(44-1). بازیابیشده در 14/3/1398از،
هوی، وینکی و میسکل، سیسیلجی (1395). مدیریت آموزشی: تئوری، تحقیق، عمل، (ترجمه حسین عباسیان و مریم ساسانیان). تهران: انتشارات آراد کتاب.
یمانی، نیکو، نصراصفهانی، احمدرضا، و صبری، محمدرضا (1389). روند بازنگری برنامةدرسی رشته علوم پزشکی در کشور، فصلنامه مطالعات برنامه درسی، 4 (16) 28-1.