-ابراهیم آبادی، حسین. (1390). آموزش میانرشتهای در محیط های دانشگاهی با تاکید بر تجربه ایران. فصلنامه مطالعات میانرشتهای، دوره چهارم، شماره 1، صص 68-41
-حاتمی، داود. (1392). بررسی وضعیت موجود میانرشتهای ها در نظام آموزش عالی ایران. موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، وزارت علوم و تحفیفات و فناوری
-حکیم زاده، رضوان. (1389). جهانی شدن بین المللی شدن آموزش عالی و برنامههای درسی میانرشتهای، مجله مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، شماره 8، صص 18-1
-خورسندی طاسکوه، علی. (1388). میان رشتگی و مسائل آن در آموزش عالی. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، سال اول، شماره 2، صص 101-85
-سند راهبردی توسعه علوم پایه. (1390) . تهران:مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه شهید بهشتی
-صفری، ثنا. (1391). نقش توسعه اعضای هیات علمی در ارتقاء مطالعات میانرشتهای، مجله مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، شماره 16، صص 52-35
-فراستخواه، مقصود. (1390). میان رشته گرایی و ظهور علم جلو دار سرحدی، بررسی خاستگاه ها، ظرفیت ها و بایسته های میانرشتهای شدن. فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، دوره چهارم، شماره 1، صص 1-24
-قانعی راد ، محمد. (1384) . جامعه شناسی رشد و افول علم در ایران. تهران:مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور
-محجوب عشرت آبادی، حسن. ملکی نیا، عماد. قرونه، داود. (1391). اعضای هیات علمی و ساختار سازمانی: تعارضات میانرشتهای.فصلنامه مطالعات میانرشتهای، دوره چهارم، شماره 4، صص 34-1
-مهدی، رضا. (1392). شکل گیری و توسعه میانرشتهای ها در آموزش عالی، عوامل و الزامات، فصلنامه مطالعات میانرشتهای در علوم انسانی، دوره پنجم، شماره 2، صص 117-91