آ
-
آراسته، حمیدرضا
تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
-
آهنچیان، محمدرضا
دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
ا
-
ابراهیمی، احمد
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]
-
ابوالقاسمی، محمود
جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]
-
احمدی، پروین
شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربهآموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]
-
احمدی، سعید
طراحی چارچوب برنامه درسی شایستگیمحور در رشتهی مهندسی فناوری اطلاعات؛ مطالعهی موردی کیفی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 75-101]
-
ادیب، یوسف
تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینهای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
-
ارشدی، نعمت الله
امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
-
اصغری، فیروزه
مطالعه پدیدارشناسانه تجربه زیسته دانشجویان ایرانی به عنوان دانشجویان بین المللی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 365-394]
-
اعتدال، علیرضا
تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
-
اکبری، ناصر
بررسی میزان انطباق برنامهی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیتهای حرفهای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]
-
اولی، اسماعیل
امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
ب
-
باقریان فر، مصطفی
دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
-
بدری، رحیم
تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینهای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
-
بذرافشان، صابره
معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]
-
بیرمی پور، علی
بررسی میزان انطباق برنامهی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیتهای حرفهای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]
ج
-
جهانی، جعفر
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
ح
-
حاتمی، جواد
برنامه درسی صلاحیت محور، ضرورتی انکارناپذیر [دوره 12، شماره 24، 1400]
-
حسینی خواه، علی
شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
-
حمیدی فر، فاطمه
آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]
خ
-
خالقی نژاد، سید علی
تاریخ برنامه درسی آموزش عمومی دوره کارشناسی در ایران: یک مطالعه اسنادی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 239-267]
-
خسروی، رحمت اله
کاوشی بر تأثیر برنامه مهارتآموزی دانشگاه فرهنگیان در بهسازی حرفهای مهارت آموزان مادهی 28 [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 69-101]
-
خلیلی، لیلا
مصورسازی شبکه همتالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
د
-
دلاور، علی
معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]
-
دهقانی، مرضیه
مصورسازی شبکه همتالیفی در تحقیقات برنامه درسی پنهان بر اساس وب علوم از 1980 تا 2019: تحلیل علم سنجی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 173-202]
ر
-
ربانی، علی
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]
-
رحیمی، زهرا
تفکیک جنسیت در دانشگاه فرهنگیان از نگاه دانشجو معلمان و استادان (مطالعۀ موردی: دانشگاه فرهنگیان یزد) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 269-285]
-
رحیمی، صالح
شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی همواژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
-
رستمی، ساسان
جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]
ز
-
زارعی زوارکی، اسماعیل
معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]
-
زین ابادی، حسن رضا
تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
س
-
سلیمانی، توران
مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
-
سهیلی، فرامرز
شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی همواژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
-
سیکولا-لینو، یانا
شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
ش
-
شاه محمدی، نیره
طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]
-
شرفی، ناهید
شناسایی و تحلیل ساختار دانشی مطالعات آموزش عالی ایران بر اساس تحلیل شبکه-ی همواژگانی مقالات در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 313-331]
-
شریفی درآمدی، پرویز
معرفی و اعتباریابی شایستگی های دانشجو معلمی آموزش ویژه [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 249-275]
-
شفیعی سروستانی، مریم
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
-
شهابی نیا، فرشته
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
-
شهیدی، سارا
شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
ص
-
صمدی، پروین
شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربهآموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]
ط
-
طالب، زهرا
طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]
ع
-
عاشوری، مجتبی
تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینهای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
-
عباسی، اسدالله
ارائه مدل ارتقاء بهرهوری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
-
عبداللهی، بیژن
تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
-
علی عسگری، مجید
شناسایی و بررسی الگوهای خارجی آموزش کارآفرینی در آموزش عالی و ارائه الگوی بومی برای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 131-171]
ف
-
فتحی واجارگاه، کورش
آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]
-
فرج الهی، مهران
ارائه مدل ارتقاء بهرهوری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
-
فضلی، یدالله
تحلیل شکاف برنامةدرسیِ قصدشده دورةکارشناسیارشد رشته مدیریت آموزشی با توجه به چالشها و مشکلات موجود در مدیریت مدارس در ایران [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 139-171]
-
فیروزی، فاطمه
طراحی واعتباریابی بکارگیری ابزارهای رایانش ابری با رویکرد یادگیری مشارکتی درآموزش عالی [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 277-312]
ق
-
قهرمانی، محمد
جامعه یادگیری اعضای هیأت علمی(FLC)؛ به مثابه توسعه حرفه ای درون زا [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 43-68]
م
-
مالکپور لپری، کامران
شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
-
متکلم، عظیمه
مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
-
محمدی، مهدی
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
-
مرزوقی، رحمت الله
طراحی الگوی محتوایی آموزش شایستگی های اخلاقی به دانشجویان درنظام آموزش عالی [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 287-319]
-
مسلمی، معصومه
شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
-
ملکی، حمید
ارائه مدل ارتقاء بهرهوری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
-
منتظری، طیبه
شناسایی مولفه های برنامه درسی مبتنی بر مهارت در آموزش عالی و ارائه یک مدل: مطالعه ای فراترکیب [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 103-137]
-
منشگر، مریم
آسیب شناسی بین المللی سازی برنامه درسی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی مستقر در مناطق آزاد کشور [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 37-74]
-
مهرعلیزاده، یدالله
بررسی میزان انطباق برنامهی درسی دانشگاه فرهنگیان با صلاحیتهای حرفهای موردنیاز دبیران مدارس متوسطه شهر اهواز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 7-35]
-
موسی پور، نعمت الله
امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
-
موسی پور، نعمت الله
«کرونااااای» دانشجویی: فرصت ستانیهای آموزش مجازی [دوره 12، شماره 23، 1400]
-
میرشاه جعفری، سیدابراهیم
شناسایی و تبیین بایستههای راهبرد یاددهی-یادگیری خود راهبر، متناسب با ویژگیهای نسلی دانشجویان امروز [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 333-364]
ن
-
نامور، یوسف
مطالعه تطبیقی معیارهای انتخاب دانشجومعلم در مراکز تربیت معلم کشورهای کره جنوبی، ژاپن،کانادا، فنلاند و ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 173-196]
-
نصر اصفهانی، احمدرضا
دلایل، ضرورت و چگونگی ارزشیابی از درس و موانع آن در دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 7-42]
-
نصرالهی، شیدا
شناسایی ابعاد ذهن مورد تأکید و غفلت شده در برنامه درسی و تدریس دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی عمران بر اساس تجربهآموزشی زیسته آنان [دوره 12، شماره 24، 1400، صفحه 203-248]
و
-
واحدی، شهرام
تبیین فرایند پشت کنکوری داوطلبان آزمون سراسری براساس نظریه زمینهای [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 221-238]
-
وفایی یگانه، محمد
ارائه مدل ارتقاء بهرهوری آموزشی مدرسان آموزش از دور [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 321-344]
ه
-
هرمز، بهرام
تأثیر عوامل روانشناختی بر جنبههای آموزشی و کاربردی خودکارآمدی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشگاههای ایران [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 197-220]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
امکان سنجی و شناسایی عوامل تسهیلکننده و بازدارنده آموزش مبتنی بر شایستگی در تربیت معلمان شیمی (مطالعه موردی: استان زنجان) [دوره 12، شماره 23، 1400، صفحه 103-129]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد