نمایه نویسندگان

آ

  • آراسته، حمید رضا طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
  • آریانی قیزقاپان، ابراهیم مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانه‌ای در طفره‌روی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]

ا

  • احمدبیگی، فاطمه طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
  • احمدی، پروین رابطه مؤلفه‌های برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
  • ادیب منش، مرزبان طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
  • اسدیان، سیروس تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
  • اکبری، احمد الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
  • اکبری، تقی ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
  • الهیاری، اعظم طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
  • امام جمعه، محمد رضا طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیت‌های فوق‌برنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
  • امینی، محمد رضا نقش پیش بینی کننده فلسفه‌های آموزشی بر سبک‌های تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]

ت

  • تاری، فرزانه بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
  • تاری، نصیبه بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
  • تیمورنیا، مهین طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیت‌های فوق‌برنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]

ج

  • جعفری، اسماعیل شناسایی قوت‏ها، ضعف‏ها، فرصت‏ها و تهدیدات فناوری واقعیت‏افزوده برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 295-318]
  • جلیلی فر، علیرضا مطالعه برنامه توسعه حرفه‌ای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاه‌های شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
  • جوادی پور، محمد بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دوره‌های برخط آزاد انبوه (موک‌ها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]

ح

  • حاتمی، جواد تأملی بر فلسفه وجودی دروس عمومی در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401]
  • حاتمی، جواد ارزیابی دوره‌های آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزه‌ای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره‌ در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
  • حسینی، سید عدنان ارزیابی دوره‌های آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزه‌ای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره‌ در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
  • حسینی، سیده فاطمه طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
  • حسینی حلیم، مریم مطالعه برنامه توسعه حرفه‌ای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاه‌های شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
  • حکیم زاده، رضوان تحلیل آموزش مغفول شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
  • حیدری، سعید مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته‌ «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاه‌های منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
  • حیدری کلجه، نیر تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]

خ

  • خدادوست، محمدرضا واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
  • خسروی، رحمت اله واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
  • خسروی، محبوبه شناسایی ویژگی‌ها و مولفه‌های برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
  • خورسندی طاسکوه، علی شناسایی ویژگی‌ها و مولفه‌های برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]

د

  • دهقانی، مرضیه تحلیل آموزش مغفول شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]

ر

  • رجائی آذرخوارانی، عباس چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
  • رشادت جو، حمیده طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
  • رضایی زاده، مرتضی کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
  • رودی، محمدتقی بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]

ز

  • زارع جعفری زواره، محمود الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
  • زارعی، احسان روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
  • زاهد بابلان، عادل ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
  • زرین، اعظم شناسایی ویژگی‌ها و مولفه‌های برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
  • زندی، طالب ارزیابی دوره‌های آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزه‌ای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره‌ در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
  • زیرک، مهدی الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
  • زینلی پور، حسین روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]

س

  • سراجی، فرهاد مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانه‌ای در طفره‌روی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
  • سماوی، عبدالوهاب روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
  • سیف، محمد رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]

ش

  • شریفی، مسعود بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
  • شفیعی سروستانی، مریم چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]

ص

  • صیدی، مریم رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]

ط

  • طوسی، داود ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]

ع

  • عارفی، محبوبه بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
  • علم الهدی، جمیله کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
  • علی عسگری، مجید طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]

ف

  • فتحی واجارگاه، کوروش بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
  • فرهادی راد، حمید مطالعه برنامه توسعه حرفه‌ای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاه‌های شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
  • فقیهی، علیرضا رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
  • فلاح مهنه، تورج الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]

ق

  • قادری، مصطفی شناسایی ویژگی‌ها و مولفه‌های برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
  • قرطالی، احمد کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
  • قریب طزره، سحر رابطه مؤلفه‌های برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
  • قلتاش، عباس طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
  • قورچیان، نادرقلی طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]

گ

  • گلکار، رسول نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]

م

  • مؤمنی مهموئی، حسین الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
  • محبی، علی نقش پیش بینی کننده فلسفه‌های آموزشی بر سبک‌های تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
  • محمدی، مهدی چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
  • مظفری پور، روح اله واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
  • معینی کیا، مهدی ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
  • ملکی پور، احمد تحلیل آموزش مغفول شایستگی‌های کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
  • منتظر، غلامعلی مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته‌ «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاه‌های منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
  • موسی پور، نعمت الله روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]

ن

  • ناطقی، فائزه رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
  • نصر، احمدرضا نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
  • نیلی، محمدرضا نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامه‌های درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]

و

  • وکیلی، نجمه نقش پیش بینی کننده فلسفه‌های آموزشی بر سبک‌های تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]

ی

  • یادگارزاده، غلامرضا شناسایی ویژگی‌ها و مولفه‌های برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]