آ
-
آراسته، حمید رضا
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
آریانی قیزقاپان، ابراهیم
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
ا
-
احمدبیگی، فاطمه
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
احمدی، پروین
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
ادیب منش، مرزبان
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
-
اسدیان، سیروس
تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
-
اکبری، احمد
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
اکبری، تقی
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
الهیاری، اعظم
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
امام جمعه، محمد رضا
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
امینی، محمد رضا
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
ت
-
تاری، فرزانه
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
-
تاری، نصیبه
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
-
تیمورنیا، مهین
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
ج
-
جعفری، اسماعیل
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدات فناوری واقعیتافزوده برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 295-318]
-
جلیلی فر، علیرضا
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
-
جوادی پور، محمد
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
ح
-
حاتمی، جواد
تأملی بر فلسفه وجودی دروس عمومی در برنامه های درسی آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401]
-
حاتمی، جواد
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
حسینی، سید عدنان
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
حسینی، سیده فاطمه
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
حسینی حلیم، مریم
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
-
حکیم زاده، رضوان
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
-
حیدری، سعید
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
حیدری کلجه، نیر
تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
خ
-
خدادوست، محمدرضا
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
خسروی، رحمت اله
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
خسروی، محبوبه
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
-
خورسندی طاسکوه، علی
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
د
-
دهقانی، مرضیه
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
ر
-
رجائی آذرخوارانی، عباس
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
رشادت جو، حمیده
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
رضایی زاده، مرتضی
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
رودی، محمدتقی
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
ز
-
زارع جعفری زواره، محمود
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
زارعی، احسان
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
-
زاهد بابلان، عادل
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
زرین، اعظم
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
-
زندی، طالب
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
زیرک، مهدی
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
زینلی پور، حسین
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
س
-
سراجی، فرهاد
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
-
سماوی، عبدالوهاب
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
-
سیف، محمد
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
ش
-
شریفی، مسعود
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
شفیعی سروستانی، مریم
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
ص
-
صیدی، مریم
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
ط
-
طوسی، داود
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
ع
-
عارفی، محبوبه
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
علم الهدی، جمیله
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
علی عسگری، مجید
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
ف
-
فتحی واجارگاه، کوروش
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
فرهادی راد، حمید
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
-
فقیهی، علیرضا
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
-
فلاح مهنه، تورج
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
ق
-
قادری، مصطفی
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
-
قرطالی، احمد
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
قریب طزره، سحر
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
قلتاش، عباس
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
قورچیان، نادرقلی
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
گ
-
گلکار، رسول
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
م
-
مؤمنی مهموئی، حسین
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
محبی، علی
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
-
محمدی، مهدی
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
مظفری پور، روح اله
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
معینی کیا، مهدی
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
ملکی پور، احمد
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
-
منتظر، غلامعلی
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
موسی پور، نعمت الله
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
ن
-
ناطقی، فائزه
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
-
نصر، احمدرضا
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
-
نیلی، محمدرضا
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
و
-
وکیلی، نجمه
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
ی
-
یادگارزاده، غلامرضا
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد