ا
-
ابدی، فاطمه
تاملی پیرامون مفهوم برنامه درسی دانشجو (معرفی و بسط مفاهیم مرتبط) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 91-112]
-
اسدیان، سیروس
تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 113-134]
-
امین خندقی، مقصود
"برنامه درسی فرارشتهای" مبتنی بر تحلیل لایه ای علّی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 7-34]
ب
-
بابادی، امین
"برنامه درسی فرارشتهای" مبتنی بر تحلیل لایه ای علّی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 7-34]
پ
-
پیری، موسی
تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 113-134]
ج
-
جوادی پور، محمد
تاملی پیرامون مفهوم برنامه درسی دانشجو (معرفی و بسط مفاهیم مرتبط) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 91-112]
ح
-
حکیم زاده، رضوان
تاملی پیرامون مفهوم برنامه درسی دانشجو (معرفی و بسط مفاهیم مرتبط) [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 91-112]
خ
-
خبازی کناری، مهدی
تحلیل رویکردهای هستی شناسانه و معرفت شناسانه اساتید دانشگاه در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 61-90]
ز
-
زمانی، بی بی عشرت
فرآیند یادگیری در کلاس معکوس: بازنمایی از برنامه درسی تجربه شده در آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 179-214]
س
-
سعادت فر، رحمت
تدریس اثربخش در آموزش عالی بر اساس تجارب حرفهای استادان و ارتباط آن با تدریس خود-گزارشی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 113-134]
ش
-
شعبانی ورکی، بختیار
"برنامه درسی فرارشتهای" مبتنی بر تحلیل لایه ای علّی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 7-34]
ص
-
صفائی موحد، سعید
زیر پوست دانشگاه: واکاوی پدیده استثمار آکادمیک در نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 7-34]
ع
-
عابدینی، یاسمین
فرآیند یادگیری در کلاس معکوس: بازنمایی از برنامه درسی تجربه شده در آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 179-214]
ک
-
کاظمی، سیده فاطمه
تحلیل رویکردهای هستی شناسانه و معرفت شناسانه اساتید دانشگاه در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 61-90]
-
کاویانی، حسن
فرآیند یادگیری در کلاس معکوس: بازنمایی از برنامه درسی تجربه شده در آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 179-214]
-
کرمی، مرتضی
"برنامه درسی فرارشتهای" مبتنی بر تحلیل لایه ای علّی: مفروضه های فلسفی، دلالت ها و مدلی برای آموزش [دوره 8، شماره 16، 1396، صفحه 7-34]
-
کوپائی، شیرزاد
طراحی مدل مدیریت آموزش از دور، برای نظام آموزش عالی ایران [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 35-60]
ل
-
لیاقت دار، محمد جواد
فرآیند یادگیری در کلاس معکوس: بازنمایی از برنامه درسی تجربه شده در آموزش عالی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 179-214]
ه
-
هاشمی، سهیلا
تحلیل رویکردهای هستی شناسانه و معرفت شناسانه اساتید دانشگاه در فرایند تدریس [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 61-90]
ی
-
یادگارزارده، غلامرضا
بررسی مؤلفههای مبتنی برشغل وشاغل در برنامة درسی [دوره 8، شماره 15، 1396، صفحه 135-178]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد