Toggle navigation
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 4، شماره 8، اسفند 1392، صفحه 1-167
تعداد مقالات:
8
شناسنامه دوفصلنامه مطالعات برنامه درسی آموزش عالی- دوره 4، شماره8- پاییز و زمستان 1392
شناسنامه علمی شماره
اصل مقاله
136.04 K
ارزیابی تأثیر جهانی شدن بر فرآیند یاددهی ـ یادگیری در آموزش عالی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاههای شیراز و شهید بهشتی
صفحه
7-40
مشاهده مقاله
اصل مقاله
423.55 K
کیفیت برنامه درسی وآموزش دانشگاهی با رویکردی پدیدارشناسانه چارچوبی برآمده از خودمردم نگاری
صفحه
41-54
مشاهده مقاله
اصل مقاله
219.24 K
معرفی مدل ارزیابی تلفیقی کیفیت بخشی برنامه های آموزش عالی مبتنی بر رویکرد سیستمی
صفحه
55-76
مشاهده مقاله
اصل مقاله
330.53 K
ارزیابی کیفیت برنامه درسی دانشگاههای مناطق محروم با رویکردی انتقادی مطالعه موردی: دانشگاههای مناطق محروم استان اردبیل
صفحه
77-88
مشاهده مقاله
اصل مقاله
271.46 K
الزامات و چالش های طراحی برنامه درسی آموزش عالی با رویکرد جامعه یادگیری
صفحه
89-126
مشاهده مقاله
اصل مقاله
414.16 K
تحلیل روابط بین شایستگیهای محوری اعضای هیأت علمی و کیفیت آموزش عالی(یک مطالعه موردی)
صفحه
127-147
مشاهده مقاله
اصل مقاله
286.24 K
شناسایی ویژگیهای مطلوب خدمات پشتیبانی آموزشی در دانشگاههای مجازی و مقایسه خدمات پشتیبانی آموزشی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران با آن
صفحه
148-167
مشاهده مقاله
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
شماره 8
دوره 3 (1392)