Toggle navigation
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 3، شماره 7، تیر 1392، صفحه 1-161
تعداد مقالات:
8
شناسنامه دوفصلنامه
صفحه
1-7
مشاهده مقاله
سواد برنامه درسی برای مدرسین دانشگاه از نگاه مدرسان حوزه مطالعات برنامه درسی- دکتر کوروش فتحی واجارگاه- دکتر زهره عباباف
صفحه
7-29
مشاهده مقاله
اصل مقاله
218.4 K
عوامل شکلدهنده برنامه درسی پنهان در آموزش عالی ایران: یک مردم نگاری خودنگاشت دکتر سعید صفایی موحد- داوود باوفا
صفحه
30-53
مشاهده مقاله
اصل مقاله
206.89 K
مطالعه نقش مولفههای مرتبه علمی، سابقه تدریس و گرایش تحصیلی بر بهکارگیری فرانظریههای برنامه درسی در راهبردهای یاددهی- یادگیری- حسن شهرکی پور، محمدرضا سرمدی و نگار الهامیان
صفحه
54-70
مشاهده مقاله
اصل مقاله
198.38 K
نقدی بر محتوای برنامه درسی اخلاق پزشکی از دیدگاه صاحبنظران اخلاق پزشکی: مطالعه کیفی- مرتضی خاقانی زاده -حسن ملکی
صفحه
71-84
مشاهده مقاله
اصل مقاله
173.7 K
بازی دانایی نظریه زمینهای برنامه درسی پنهان در نظام آموزش عالی ایران
صفحه
85-110
مشاهده مقاله
اصل مقاله
319.78 K
تغییر برنامه درسی آموزش عالی: (مورد: برنامه درسی دوره کارشناسیارشد برنامهریزی آموزشی)- مرتضی کرمی- هدی فتاحی
صفحه
111-138
مشاهده مقاله
اصل مقاله
329.06 K
ارزیابی اثربخشی برنامه درسی کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی- حجت الله مرادی پردنجانی و پریوش جعفری
صفحه
139-161
مشاهده مقاله
اصل مقاله
271.06 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1392)
شماره 7