Toggle navigation
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اطلاعات آماری نشریه
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ورود به سامانه
ثبت نام
English
دوره و شماره:
دوره 5، شماره 9، خرداد 1393، صفحه 1-150
تعداد مقالات:
8
شناسنامه
شناسنامه علمی شماره
اصل مقاله
289.23 K
بررسی تطبیقی نظام ارزیابی کیفیت برنامه درسی تربیت معلم در کشورهای کره جنوبی، انگلستان و ایران
صفحه
7-25
مشاهده مقاله
اصل مقاله
664.81 K
بررسی وضعیت مهارتهای پژوهشی در مقاطع مختلف تحصیلی رشته های علوم انسانی مورد پژوهی: دانشگاه مازندران
صفحه
26-51
مشاهده مقاله
اصل مقاله
664.84 K
تبیین سیر تحول و اصلاح نظام برنامهدرسی آموزش عالی بعد از انقلاب اسلامی در ایران
صفحه
52-73
مشاهده مقاله
اصل مقاله
496.71 K
برنامه تربیت دبیر کار و فناوری در دانشگاه فرهنگیان به عنوان برنامه درسی مغفول (پوچ)
صفحه
74-89
مشاهده مقاله
اصل مقاله
427.86 K
مطالعه تطبیقی ارزیابی کیفیت برنامه درسی آموزش عالی
صفحه
90-106
مشاهده مقاله
اصل مقاله
336.31 K
بررسی میزان هماهنگی برنامه درسی اجرا شده دوره کارشناسی ارشد رشته علوم تربیتی با مهارت های کارآفرینی
صفحه
107-123
مشاهده مقاله
اصل مقاله
598.11 K
آسیب شناسی تربیت اخلاقی از منظر برنامه درسی پنهان (مورد پژوهش: دانشگاه کاشان)
صفحه
124-143
مشاهده مقاله
اصل مقاله
425.36 K
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
شماره 10
شماره 9
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1392)