نوع مقاله : مقاله پژوهشی
نویسندگان
1 بخش مدیریت و برنامه ریزی آموزشی ، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی ، دانشگاه شیراز
2 دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
3 گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه شیراز
4 دانشجوی کارشناسی ارشد مطالعات برنامه ریزی درسی، گروه مدیریت و برنامه ریزی آموزشی، دانشگاه شیراز، شیراز، ایران.
چکیده
کلیدواژهها
موضوعات