اوجی، آناهیت؛ مرزوقی، رحمت اله؛ (1392). بررسی رابطه ویژگیهای فردی و تجارب دانشجویان با دستاوردهای آنان از تحصیل در مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی. پژوهش در برنامهریزی درسی. 10، 11، ص 56-71.
بازرگان، عباس؛ (1394). استانداردهای آموزش عالی: از آرمان تا واقعیت. نامه آموزش عالی. 8، 30، ص 11-22.
شیخالاسلامی، راضیه؛ محمدی، مهدی؛ ناصری جهرمی، رضا؛ کوثری، مجید؛ (1394). الگوی علی خودکارامدی تحصیلی، یادگیری خودتنظیم و دستاوردهای تحصیلی دانشجویان. فناوری آموزش. 9، 4، ص 285-298.
قاسم پور دهاقانی، علی؛ نصر اصفهانی، احمد رضا؛ (1390). رویکرد معنوی و برنامهریزی درسی. پژوهش در مساءل تعلیم و تربیت اسلامی. 13، ص 71-92.