احمدپور داریانی، محمود، مقیمی، سید محمد (1390). مبانی کارآفرینی. نشر فراندیش چاپ دوازدهم، تهران.
اولادیان، معصومه، سیف نراقی، مریم، نادری، عزت ا...، شریعتمداری، علی (1389). بررسی عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی از دیدگاه دانشآموختگان دانشگاه تهران و مدیران کارآفرین شهر تهران به منظور فراهم نمودن الگوی مناسب برنامه درسی دوره کارشناسی علوم تربیتی گرایش (مدیریت و برنامهریزی آموزشی). فصلنامه نوآوری های مدیریت آموزشی. 104-81: 18
بررسی وضعیت نرخ مشارکت اقتصادی و نرخ بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی کشور در سال های 1389 لغایت 1392. اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، معاونت بررسی های اقتصادی، مرکز گردآوری و تحلیل آمار.
حکیم زاده، رضوان، دهقانی، مرضیه، زالی، محمدرضا، ملکی پور، احمد (1395). مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش کارآفرینی در قلمرو رشتههای کارشناسی علوم اجتماعی و رفتاری در دانشگاه تهران با دانشگاههای پیشرو جهان. نشریه پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی. 113-89: 38
سیف نراقی، مریم، اولادیان، معصومه (1390). مقایسه نگرش دانشآموختگان کارآفرینی بر اساس ویژگیهای فردی و متغیرهای شغلی و تحصیلی در خصوص عوامل موثر بر توسعه کارآفرینی در برنامه درسی دوره کارشناسی علوم تربیتی. مطالعات توسعه اجتماعی ایران. 132-113: (2) 3
شورت، ادموند سی. (1396). روششناسی مطالعات برنامه درسی. ترجمه مهرمحمدی، محمود و همکاران. سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت). چاپ پنجم، تهران.
صفری، سعید، سمیع زاده، مهدی (1391). نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشتههای علوم انسانی. فصلنامه فناوری آموزش. 79-65: (1) 7
کرسول، جان دبلیو، ویکی، پلانو کلارک. (1394). روشهای پژوهش ترکیبی ترجمه کیامنش، علیرضا، سرایی، جاوید. نشر آییژ. چاپ دوم، تهران
کوثری، مریم، نورورززاده، رضا (1388). تبیین ویژگیهای عناصر چهارگانه برنامه درسی مقطع کارشناسی با تأکید بر پرورش مهارتهای کارآفرینی. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی. 18-1: 54
مرتضی نژاد، نیلوفر، عطاران، محمد، حسینی خواه، علی، عباسی، عفت (1396). تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی (سنتز پژوهی). دوفصلنامه نظریه و عمل در برنامه درسی. 142-105 : (9) 5