نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، نرگس هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 114-152]

ا

  • امین خندقی، مقصود هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 114-152]

خ

  • خاکباز، عظیمه سادات شناسایی یک چهارچوب مطالعاتی برای فرهنگ رشته ای در برنامه های درسی آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 7-32]

ر

  • رضوانی، رضا میزان توجه به ابعاد مختلف یادگیری واژه در کتاب‌های درسی دانشگاهی زبان انگلیسی تخصصی انتشارات پیام نور و تأثیر آن در کیفیت نظام آموزشی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 85-96]

ش

  • شریفی، اعظم بررسی میزان تأثیر مؤلفه های اخلاقی در تدریس اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 33-43]
  • شعبانی ورکی، بختیار هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 114-152]

ص

  • صالحی عمران، ابراهیم آموزش شایستگی های کانونی در برنامه درسی به عنوان رویکرد جدید برای ایحاد ارتباط در مطالعات میان رشته ای [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 44-61]

ط

  • طاطاری، یونس بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌ها [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 97-113]

ع

  • عارفی، محبوبه بررسی میزان تأثیر مؤلفه های اخلاقی در تدریس اساتید از دیدگاه دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 33-43]
  • عباباف، زهره گستره ارزش های کاری سکویی برای آموزشگری در محیط آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 62-84]

ک

  • کارشکی، حسین بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌ها [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 97-113]

م

  • مهرام، بهروز بررسی نقش ادراک دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مؤلفه‌های برنامه درسی در پیش‌بینی میزان انگیزش پژوهشی آن‌ها [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 97-113]
  • مهر محمدی، محمود هیوریستیک‌ها و کار پوشه‌های حرفه‌ای استادان دانشگاه: بدیلی برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 114-152]

ن

  • نوروزی، سمیه میزان توجه به ابعاد مختلف یادگیری واژه در کتاب‌های درسی دانشگاهی زبان انگلیسی تخصصی انتشارات پیام نور و تأثیر آن در کیفیت نظام آموزشی [دوره 5، شماره 10، 1393، صفحه 85-96]